
Jak postupujeme při opravě chytrých hodinek.
Postup při opravě chytrých hodinek je následující, pokud zákazník nepřijde s již odhalenou závadou na zařízení uděláme diagnostiku a pokud se nám povede odhalit problém, se zákazníkem se spojíme a začneme problém řešit. Pokud zákazník závadu odhalil sám, vrhneme se do její opravy.
- Na díl i práci je záruka dva roky.
- Používáme pouze kvalitní a originální díly.
- Pokud se jedná o softwarový problém a je nutno zařízení smazat, zákazníkům se ozveme.
- Vyměňujeme především displeje hodinek.
Nejste z Karlových Varu, nebo okolí a ipřesto chcete využít našich služeb?
To zajisté není problém! Pomocí služby svozu od firmy DPD jsme schopni nechat kurýra vyzvednout hodinky u vás doma, nechat si ho odeslat opravit závadu a odeslat ho zpátky. Svoz si můžete objednat zde.
Opravy hodinek rozdělujeme na softwarové (soubory, data, systém a další…) a hardwarové (komponenty telefonu, displej a další…), pokud se kupříkladu zařízení nechce zapnout, tzv. zůstane na logu (stále se restartuje a nezapne se na domovskou obrazovku) je z 90% chyba softwarová, takovou chybu řešíme přehráním hodinek, čímž se bohužel ztratí všechna data v hodinkách bez jakékoli možnosti data zachránit, další problém nastává, poté co se hodinky přehrají zablokují se na apple id původního majitele, proto je důležité znát svá hesla.
Hardwarové závady poznáme hned na první pohled, ale také nemusíme. Pokud má zařízení prasknutý displej je jasné, že se jedná o hardwarovou chybu, kterou jsme schopni řešit. Jinak tomu je v případě, že se zařízení nechce zapnout na vinně může být více věcí, které nejsme na první pohled schopni uhádnout, v takových případech je nutné nechat hodinky v servise na tzv. diagnostiku závady, kdy technik zjistí závadu, zákazníkovi se ozve a domluví se spolu dále na dalším řešení problému.