Jak postupujeme při opravě tabletu.
Postup při opravě tabletu je následující, pokud zákazník nepřijde s již odhalenou závadou na zařízení uděláme diagnostiku a pokud se nám povede odhalit problém, se zákazníkem se spojíme a začneme problém řešit. Pokud zákazník závadu odhalil sám, vrhneme se do její opravy.
- Na díl i práci je záruka dva roky.
- Používáme pouze kvalitní a originální díly.
- Pokud se jedná o softwarový problém a je nutno zařízení smazat, zákazníkům se ozveme.
- Vyměňujeme také nabíjecí konektory.
Nejste z Karlových Varu, nebo okolí a ipřesto chcete využít našich služeb?
To zajisté není problém! Pomocí služby svozu od firmy DPD jsme schopni nechat kurýra vyzvednout tablet u vás doma, nechat si ho odeslat opravit závadu a odeslat ho zpátky. Svoz si můžete objednat zde.
Před každým přijmutím objednávky vracíme zákazníkovi SIM karty, SD karty a další věci, které obsahují citlivá data, která by mohla být odcizena či ztracena, pokud ovšem zákazník nepřijde s požadavkem jejich zálohy, nebo exportování do jiného zařízení.
Opravy tabletů rozdělujeme na softwarové (soubory, data, systém a další…) a hardwarové (komponenty telefonu, displej a další…), pokud se kupříkladu tablet nechce zapnout, tzv. zůstane na logu (stále se restartuje a nezapne se na domovskou obrazovku) je z 90% chyba softwarová, takovou chybu řešíme přehráním tabletu, čímž se bohužel ztratí všechna data v tabletu bez jakékoli možnosti data zachránit (pokud data nejsou na SD kartě v případě zařízení se systémem Android).
Hardwarové závady poznáme hned na první pohled, ale také nemusíme. Pokud má tablet prasknutý displej je jasné, že se jedná o hardwarovou chybu, kterou jsme schopni řešit. Jinak tomu je v případě, že se tablet nechce zapnout na vinně může být více věcí, které nejsme na první pohled schopni uhádnout, v takových případech je nutné nechat tablet v servise na tzv. diagnostiku závady, kdy technik zjistí závadu, zákazníkovi se ozve a domluví se spolu dále na dalším řešení problému.